Sunday 13 December 2009

keputusan UPSR : Tahniah kepada Jiji


Keputusan UPSR telah diumumkan dan semua calon perlu menerimanya dengan redha. Di dunia ini, kita akan memperoleh apa yang kita usahakan Insya Allah. Sesiapa yang tekun, fokus, bersungguh-sungguh dan serius dengan setiap mata pelajaran yang diambil, baik di dalam kelas, di rumah mahupun dimasa lapang, Insya ALlah kecemerlangan adalah milik mereka.
Allah memberikan kejayaan kepada siapa yang berusaha di dunia ini, walaupun orang yang menentang ALlah pun, didunia ini sering diberi oleh ALlah. Tetapi kejayaan dan anugerah Akhirat, Allah akan kurniakan kepada mereka yang taat, ebriman dan memenuhi tanggungjawab sebagai muslim.

Kepada Nurwajihah binti Syukri (anak pak andak dan mak andak) diucapkan tahniah kerana berjaya memperolehi 5A UPSR. Semoga terus berjaya di masa akan datang. Kepada yang tak dapat 5 A jangan kecewa, juga diucapkan tahniah kepada Imtithal dan rakan-rakan lain. Jadikan keputusan UPSR yang tidak berapa cemerlang sebagai dorongan untuk melipatgandakan usaha. Tingkatkan usaha, istiqamah dengan pelajaran dan amalan Islam, Insya ALlah kejayaan menanti anda di PMR dan SPM.

No comments: